Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 7

+What are you waiting for

        Hari khamis aritu lepak kat rumah macam biase tengok channel hitz astro.Its Digi Music Top 20 kot. Tetibe tesembul la clip video lagu mr.Colby O'Donis niha.Lagu agak baru in this month (May-June 2010). Baru nak masok carta agaknya.Mamat ni adalah anak murid kepada mr.Akon yang top-amat-semua-kenal-Right-na-na-na.Then semua lagu Colby ni yang aku dah dengar best-best jugak la. First kenal masa die feat lagu Lady Gaga, Just Dance.Ha,through lagu ni jugak la aku kenal salam-salam dengan Lady Gaga yang feymes tuh.Sape tak kenal memang katak dalam kasut sekolah betol. So, other songs yang Colby ni nyanyi banyak feat with guruji die la such as Beautiful, What You Got, dan itu jela kot yang aku tahu.hahaha
        Okeh, berbalik pada Digi Music Top20 awal-awal tadi,pasal clip video baru mamat ni yang tajuk lagu nya "what are you waiting for" feat dengan mizz Nina. Fine,lagu yang funky,catchy or wat-so-ever ni memang syiok didengari la. One thing yang attract mata aku is that girl called Mizz Nina. One glance je aku dah agak minah ni bukan macam minah salleh la. Gaya muka macam Lady Gaga pon ada. Sikit la lebih2 kurang. Aku kan suka nak same-same kan gaya muka artis.hehe. Pastu ble aku perasan die sebut "sexy girl from Kuala Lumpur" baru la aku terase macam nak laju-laju pegi Google name Mizz Nina. Ghupe nye memang bukan minah salleh pon. Memang originally from Malaysia and a Malay girl yang dipahamkan adalah anak seorang tan sri merangkap group member Teh Tarik Crew. Yeah, group indie. Even aku tak kenal sgt dunia indie tapi name Teh Tarik Crew tu memang penah lalu gegendang telinge aku. Anyway, aku search jugak kat YouTube lagu mereka ni. Komen kat situ macam-macam ada. Positif ada. Negatif ada. Neutral pon ada. Jadi, seperti biasa, aku tidak mengomen apa-apa disitu. Signing off now.

No comments:

Post a Comment