Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1

+ I'm an eater! eh jap,kira duet dulu.

aku suka makan.(smua org suke mkn kot)
tapi aku suka makan bende macam mahal-mahal sket
memang lah nasi kandar mamak kenkadang mahal jugak
tapi aku tak brape prefer nasi kandar sbb lgsung hampeh
menu-menu kat nandos pon mahal gak
tapi aku tak brape bekenan pulak "rasa" kat situ
so aku bagi exception la nandos and nasi kandar tu.heheh
okeh,
aku sebenarnya suka makan
terutamanya makanan yang mahal-mahal
ehh..mcm ada yang tak kena
ooo..aku ulang balik isi penting
okeh,
aku sebenarnya suka nak makan makanan mahal
cuma sebenarnya aku malas skit la
nak pegi tempat-tempat yang mahal-mahal
sebab yang sebenarnya aku berkira sikit
bukan nya kedekut sangat tapi macam berat ati la
mcm lbeh kurang tak sanggup
mcm tak rela pun ada
mcm kedekutlah
hehehe
tapi paling best
sebenarnya bila ada orang ajak makan
nak-nak pegi tempat-tempat yang mahal-mahal
selalunya mereka ni orang-orang yang aku sayang.hehehe :)

sebenarnya makan kat rumah lah paling sedap!!
boleh tambah free.pastu boleh makan gaya bebas
pastu boleh la macam-macam.ehem!

signing off.taa~ ^_^

No comments:

Post a Comment