Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 13

+ tibe-tibe je...

first of all, semalam lelap tanpa bebual dengan myprecious.
jadi tadi petang aku tepon sebab rindu nak dengar suara dia.
after that, barulah rase bahagia nak tido petang. yup!
selaku bibik dalam rumah ni, aku memang pentido petang.
bukan ape babe, latihan bakal suri rumahtangga ni tough tau tak.
mengalahkan latihan industri kot.hahaha
tapi kalau nak cerita dari mula bukak mata sampai tutup mata
memang penat lah nak garap satu-satu. ha, itu baru nak garap
cuba kalau sendiri testing, comfirm kawen nanti nak apply amah!
well, the truth is ini bukan latihan bakal suri rumah tangga
sebab lambat lagi nak berumahtangga segale, just tolong mymom
lagi pula, aku kan penanam pokok anggur mandul sekarang.

okeh, entry "tibe-tibe je..."
part 1
first of all, again, sesi tido petang diganggu mimpi kurang hajo
mulanya aku rasa aku kat dalam sebuah bilik sape ntah
pastu aku ternampak sebijik laptop atas meja dalam bilik tu
pastu aku ternampak lagi satu folder yang berisi gambar-gambar
entah macam mana, tetibe je macam ada slide show depan muka
gamba die dengan die. yup, aku taip die dengan die
atau lebih senang difahami, sepasang manusia
and they were looking obviously intimately happily
tau dah salah.saje je nak letak banyak -ly kat situ.
so, intimate disini bermaksud beposing dengan mesra
gaya die memelok bahu die ok. sounds intimate bukan?
and I just wake up sebab my mom yelling my name.
damn. sepatotnya mimpi tu ada ending tetentu right?
aku bangun dari tido tanpa mamai sebab macam energetic je
sebab rase macam bekobar-kobar.tapi tak tahu la ape
tibe-tibe je rase macam tu
tibe-tibe je kan...

part 2
usai solat asar, aku ke dapur nengok kot-kot
ada bende menarik yang my mom bawak balik
seplastik buah salak masam taksedap, sebungkus sayur pelbagai
sebiji tembikai merah yang manis dan seketul gosip
no, aku tak rasa ini gosip semate
tapi seketul berita
mysis wants to get married. a hah!
tibe-tibe je.........

there are reasons why aku cakap tetibe je
but i'll just stop here.
signing off now.

No comments:

Post a Comment