Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 13

+ this is for mygirl,Ain :)

Bonet,amazing x aku taruk nama rasmi kau mcm tu?hahaha
Ok dah. Jangan gelak banyak2 bulan puasa ni. Nanti setan bangun.

Senanye lepas intibiu 2hb Ogos siang tu,aku siap2 packing barang da.
Malam jam 930 camtu aku naik bus pegi Batuwort Butterworth.
Aku sampai sana dalam jam 400 pagi buta kau tau tak. Seram.
Tapi aku ada hero. So dia dah stand by kat situ utk jemput aku.
Superhero kan?agaga...

Pastu esok nye aku naik bus usm pegi Penang. Ambik jubah.
Aku sampai sana jam 1620. Bus dtg balik jam 1700 gerak teros.
Macam sial aku tekocoh-kocoh sana sini jalan kaki kat campus tu.
Sebab minggu konvokesyen ni bus takde. Pejalan kaki kene jalan kaki.
Aku meng-komplain ni sbb dulu aku pemotor. Bukan pejalan kaki.
Pejalan kaki memilih bus sbg kenderaan alternatif.
Watever last sekali aku still sempat kejar bus jam1700.
Sorry bebel pasal neh. Hehehe...

Kemudian handphne aku hilang upaya utk call out+text msg
Sebab aku dah tak bayar bil selama 3bulan berturut-turut.
Dan untuk hari seterusnya takyah cite sbb aku g jenjalan je.
Encik superhero aku bwk pegi makan best dan tgk wyg.
Sekian.

Tiba hari yg dinantikan iaitu Khamis bersamaan 5hb Ogos
Encik superhero aku sudi ikot sama. Seronok habes.agaga..
Ehem. Family aku yg sampai semalam dtg gak. Along aku pon sama.
Dia dari KL beria drive 3jam bawak kete laju nak mampos.
So aku masok hall sendirian. Seat dekat dgn Ina minah kepoh tu.
Pastu aku teruje. Pastu ada rase sedih sikit.
Sbb teringat kesah2 kat campus ni. Huhu
Sbb teringat yg no turning back dah. Haihhh
Sbb teringat encik superhero aku lepak je kat luar. Uhukk..
Takpelah syg eh..nanti konvo papa mama ikot eh ;).. Heee..
(Yea. Aku stop la neh) :P
Pastu aku teringat kau jugak Bonet a.k.a Ain..hahaha..
Taktau nape rasa nak gelak tang tulis nama rasmi kau..hehe
Ok2..Aku sedih jugak kau takde kat sini amek gamba sama2.
Dahla masa kau konvo dulu aku tak dapat pegi.
Aku sedih sebab kite jarang spend time sama2.
Weh..rindu kau ni..adehh...

Dah.
Malas nak tulis mcm esei.
Terimalah.
Gambar-gambar menarik saya. ^__^
(Mmg menarik ape..?!)

cantek x baju aku?heheh.. :D
yaya yg takpenah nak iron tudung elok2.sigh

muka aku masam amat time neh.tgk en.zulkifli jela. Heh~

aku rasa semua org dah bulat2.kan?

Segenlah nak mesra-mesra.kan en.superhero?Haha

Menarik kan?kan?lalala...
Well..ada lagi gamba menarik
tapi lam handphne baru yg en.superhero adiahkan.
Weweweee..~~ :DD
Boleh 3G tau. Cepat2lah call aku babe. Haha
Weh,raya ni meh la rumah aku ;)
Walaupun raya di rumah aku ni bosan
Sebab tiap2 tahun pon sama je aku rasa.
Pagi pegi umah nenek.
Tghari pegi makan umah pakteh.
Ptg dah balik rumah.
Sampai lah malam tgk tb je.
Esok nye kunci pintu rapat2.
Hahahaha
A'ah.Tiap2 tahun mmg camtu.
Ok bye!

No comments:

Post a Comment