Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24

+ after depressed

Eheeee...

Senanye takde sebarang depression pon
Semua baik-baik, elok-elok, molek-molek je
Sedang-sedang la kirenye

Ehemm...
Sebagai pengganggur sepenuh masa
Sementelah bulan ramadhan ni
Sebaiknye kita beramal ibadah
Tapi
Saya mengaku saya kurang berbuat demikian
adehh..

Memandangkan alat elektronik bernama
"TV"
Sudah sekian minggu dihantar repair
Makanya waktu-waktu lapang saya
Diberi perhatian asyik pada bende yg dok hadap neh
"komputer"

Macam-macam bende boleh tilik
Janji bukan bende najis
OK

Sebagai anak gadis yg meningkat dewasa
Kita cenderung untuk beralih minat
Mungkin sesuatu yang lebih matang
takpon makin menjadi bebal
oppss..

OK

Aku nak cite bende yg aku dok maen
Hari-hari aku maen bende alah ni
Aku buat segala test dan experiment
Kononnye impress tgk kuasa mekap
betol nyah..
Akak mmg impress sama mekap..heh! -_-''


OK

Bila cakap hal mekap neh
I tak reti sangat la you
Sebab en.hatimanes cakap
I pakai bedak pon mcm pkai tepung jagung
ke tepung gandum ntah..ah,biarkan!
Jadi bila aku maen game ala-ala make over ni
Wah..wah..teruje youuuu..heheh :P
(teruje berhari-hari snanye)

OK

Takperlu beria sangat la kan
Sebab model dlm games tuh mmg dah cun
Meh sini nak tunjuk satu-satu

OK

Mula-mula inilah gambar model adik manis berkenaan

Kemudian aku pilih kulit,
and bedak,
and blusher,
and kening sekali.

tengok sebelah menyebelah lebih afdal kan?

NEXT
Kita fokus pada warna mata [pilihan:hijau/hazel]

err..macam takde beza je?..ada,tgk byk kali lagi..

Yelah..bagi kaler biru la..


Tapi aku still pilih hijau..muahahaha xD 
Seterusnya, kita beralih pada bulu mata palsu 
Kemudian letak pembayang mata
(eyeshadow lah...)
Pilih kaler ape yea nyah?kuning ok tak?


Teros kepada bibir..



Dan lebih drastik lagi
Rambotnya..nyahahaha...

Aww..teros nampak jelita..hehehe :D


Spot the differences..??LOL
Dah pakai earings da...

Tada..pakai baju siap!

OK
Ayuh kita tukar rambot dia :D

Shomel jugakk.. ^_^

Tukar ape lagi? Baju lak eh...earing sekali..haha
 Lalala...

Ok
Meh kita tuka mekap die neh.

eyeshadow and lipstick changed ok.

Ok
Macam sama pulak aku tgk

Selebihnya..layan...
Lips and eyes meng-goda nyah...

Same make up and shirt
Different hairstyles and earings

Different make up

Ok
rambut panjang mmg lawa..

Blonde..without eyeshadow and lipstik
Cun dah lips dia tuh..heh! (jeles)  Y_Y


Ok

Bosan tak?
Bosan tak?







Kan..?








T_T

No comments:

Post a Comment