Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 11

+ Thank goodness we have Google translations.lol

"Yes.rase I can not blah such that now. I do not have their own money and I can not do anything about it. Once again , loose suh keje lazy. And once again, not lazy, but I can and I do not nag. Actually right, I want to duet okeh. Non Millions of Dollars a pound. For this moment , the pound RM3000 is enough . "
Originally:
"Ya. Saya rase tak boleh blah dengan keadaan sekarang. Saya tak punya wang sendiri dan saya tak dapat berbuat apa-apa mengenainya. Sekali lagi, sape suh malas keje. Dan sekali lagi, bukan saya malas tapi tak boleh dan saya hampeh. Sebenarnya kan, I nak duet okeh. Bukan millions of Ringgit pon. For this moment, bagi RM3000 pon cukup lah."
 
Hahahaha. sangat kelakar. xDDDDD
 
Seriously, tak tahu pulak bila translate boleh jadi macam ni. Hahahaha. Tapi tak apa lah. Saya nak cuba tulis bahasa yang betul. Dan gatal tangan translate lagi. Dan ketawa lagi. Hahahaha. Nasib baik lah tak ada siapa yang baca blog aku ni. Hahahaha. (tak-bole-benti). Mari kita translate entry ni. Hahahaha. Hahahaha
 
Sedia...?

*yang ori pun dah macam salin balik je lepas translate. bodoh gila. Hahahaha

No comments:

Post a Comment