Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 3

+ Saya rase tak boleh blah sekarang ni.

Ya. Saya rase tak boleh blah dengan keadaan sekarang. Saya tak punya wang sendiri dan saya tak dapat berbuat apa-apa mengenainya. Sekali lagi, sape suh malas keje. Dan sekali lagi, bukan saya malas tapi tak boleh dan saya hampeh. Sebenarnya kan, I nak duet okeh. Bukan millions of Ringgit pon. For this moment, bagi RM3000 pon cukup lah. (banyak kot.hehe) Sebab saya ada list nak kene lengkapkan. List yang berha-wanaf-su. :P

PERTAMA: nak beli baju kemeja bunga2 oversize. kaler puteh corak bunga2nya kaler biru torquoise. Kemudian beli seluar kaler same dgn bunga sbb konon macam matching. Pastu tudung lak takpasti lagi. Tapi rase nak beli tudung awning Ariani kot. Kaler ofcos same cam seluar. Gile takboleh blah. Agagaga..
(contoh corak jela kan)

KEDUA: Nak beli beli handphone baru yang original dan tahan lasak lagi padu dgn giga-giga memorycard. Sebab nak letak gamba en.hatimanes byk2 pastu letak ringtone feveret byk2. Pastu ade 3G segale boleh videocall pastu wifi free2 tgk facebook ke lookbook ke.(senanye nak iphone).ok dah.

KETIGA: Handphone tadi dah. Ni nak Handbag pulak. Handbag kaler kuneng mcm dlm gamba kat tepi sebelah kanan tuh. Pastu lagi satu nak kaler coklat cair mcm kaler mud. Takpun macam kaler kulit lembu. Ntah. Rase macam menarik. Pastu padankan sekali dengan heels kaler same. Gladiator sandal pon ok. Mane2lah kalau jumpe dan bekenan. Kate ade Rm3000.Mmg takboleh blah.

KEEMPAT: Event penting bulan depan iaitu hari convocation. Wajib ada camera yang berpixel tinggi. Nak snap byk2 pakai jubah konvo pepel purple. Snap bersama yang tersayang. Hee

KELIMA: Ini sepatotnya yang pertama kot. Tapi takpelah. Nak cari baju lawa gile untuk konvo. Baju yang bila pakai rase bangga-baju-aku-plg-lawa berbanding org laen dalam hall nak amek skrol tuh. Idea asal nak baju kurung moden warna puteh dengan corak bunge merah pekat. (mcm pic kat bwh.source:google)Tapi datang pulak idea gambaran baju kurung plain kaler hijau pekat. Fuh. Macam cun je. Tak boleh blah.

KEENAM: Bila jumpe en.hatimanes nnt, nak bagi hadiah kat die. So nak belikan hadiah le. Dari dulu mmg nak carikan jaket eh blazer keh ape2 lah. Dalam imaginasi, design ni tak ade pon bila google. Rase macam kene design tempah sendiri pulak. Takboleh blah.

KETUJUH: Erm..6bende jadah ni,dah abes keh ha RM3000? Agaknya macam takcukup jek. Okeh. Yang ketujuh tambah duet lagi RM2000.

A'ah,boleh blah.

No comments:

Post a Comment