Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7

+ Buah tangan dari France : Seronnnnn ^_^

Sebagai penganggur atasan kat rumah, aku jarang2 pegi jenjalan. Gaji seciput rm200 yang ayah aku kasik minggu lpas tersimpan lagik. Tapi riwayat die tak lama dalam dompet aku. Semalam jumpe cik Emiey yang best. Beliau baru balik dari France ok. Bau lagi eiffel tower.bwahaha. Pas amek adek aku kat sekolah, teros laju ke mall. Bajet pusing2 mall dengan Emiey sekali dgn budak pkai baju skolah tak berape seronn lah. Tapi sebenarnya best jugak. Si adik aku ni ade pekdah nya bawak g mall. Kira membantu la tang aku nak beli baju ke hape ke sebab dia rajin bagi pendapat. Naseb duet seciput je. rm200 tu memang lesap la. Lagi satu, sebab dia pakai baju sekolah yang ada poket macam doreamon pnya, aku boleh suh dia bawak kunci kete pin kerongsang dan segale bagai. Hehe. Pastu dapat pulak buah tangan dari France cik Emiey kasik. Perfume babe. Tambah lak keychain Eiffel tower yang kiut miut. Jeles tak? Hekhekhek. Semalam aku lesapkan rm200 tu dengan beg vintage yang semua org kutuk macam taste org tua. ( vintage ok) mak aku pon kutuk same. Naseb en.hatimanes support komen oldschool abes. Wehehe.. Kira beg tu item the bomb la yang aku shopping. Pastu blouse krim bunga oren purple selai, cardigan hitam labuh bawah butt selai, and tudung gaye tudung Ariani kaler purple gelap. Kain tudung tu cun jugak. Murah pulak tuh. Nanti aku nak pegi beli kaler kelabu lak. Ingat nak bangga riak upload item2 rm200 kat sini tapi dah takdir mmg takboleh. Selamat aku, takde la dapat dosa riak takbur kan? Tapi nak cakap jugak la. Bangga sket dapat buah tangan dari France. Ehek2

*Seron = seronok

No comments:

Post a Comment