Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4

Putar banyak kali umpama "hamek kau padan muka!"

Lagu karaoke mana paling selalu orang nyanyi? Jawab jawab! Yang biasa pergi karaoke mesti boleh sebut satu- satu. Yang bajet suara best ada iras penyanyi asal tu mesti boleh buat senarai panjang. Koman- koman sepuluh lagu la. Malam ni aku belasah dengar tiga lagu yang aku selalu di-dengar-karaoke-kan. Encik hatimanes dah sombong dah dengan aku sekarang. Mentang- mentang la kan. Mentang- mentang la suara dia konon sedap. Mentang- mentang la dah merdeka. Mentang tak mentang, lagu-lagu ni aku putar sampai pengsan.
  • Lamunan Terhenti
  • Kejoraku Bersatu
  • Bourgenvilla
Apalah aku legap otak sangat bila buat kerja excel nih. Rupanya dah di-set-kan gred untuk setiap markah. Tunggu nak key-in markah je. Apesal lah aku tak perasan dari awal bende alah copy-paste ni. Punyalah susah nak tekan Ctrl A Ctrl C. 

Haihhhhhhhhh. Bengang betol.

No comments:

Post a Comment