Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19

Depressed being compressed. Compressing depression!


Boleh bayangkan tahap kemurungan ayat di atas? Jika ya, TAHNIAH! Anda takde menang pape. 
Dua minggu lepas plat kereta aku kena kepak. Dammit lah. Ya memang salah aku sebab degil parking kat spot tuh. Spot penunggang motorsikal panjat pembahagi jalan. Spot yang merbahaya sebab diorang tetibe muncul dari ceruk tuh amat berjaya memeranjatkan pemandu laju. Lepas dah park aku sedar itu adalah spot diorang. Malang nya aku salah bertawakal. Ada si polan mana ntah yang sangat kurang adab melipat plat belakang jadi macam kueh karipap. Naseb baik lah takde polan yang nak jadikan kereta aku kek dihias aising spray macam-macam tulisan. Mau menangis dua hari sebulan.
Semalam dan kelmarin asyik pinjam duet rumet. Ape cite ntah ATM asyik jerit-jerit takmau terima kad. Aku pun asyik makan benda tula. Asyik asyik amat. Lepas mengadu kat akak kaunter yang lama amat nak siapkan kad, dia bagi kad baru. Kaler biru. Siap ada nama, i-debit. Apebenda dia explain aku tak fokus sebab nak cepat. Terima kasih kak. 
Harini dah boleh relaks. Semua tasks setel. Beria lepas sekolah pergi cari tiket Pirates Carribean. Seat kedua dari depan skrin siapa yang nak? Buat penat je. Dah pesan banyak kali dah jangan nak beria sangat dalam semua hal! Degil....
Seterusnya cerita rumah sewa. Payah juga menyewa ni sebenanya. Tuan rumah tak wayar tunggakan, penyewa pulak yang kena hadap. Cepat- cepatlah selesaikan bil sebelum lagi parah.
Lagi cuti dibekukan. Kena tunggu lima hari baru boleh bertolak balik negeri kelahiran. Baki cuti 10hari daripada 15 hari. NEXT....
Question for todayMana tempat paling sesuai simpan kunci pendua kereta? Kalau- kalau kunci kereta hilang, kunci rumah akan hilang jugak. Aku memang letak kunci rumah dan kereta satu jambak. Simpan kat rumah? Bawa kemana saja dalam beg? Eh kejap. Mana aku letak kunci pendua kereta??
@#$%

No comments:

Post a Comment